Garantie & retouren

Het ontvangen product is niet naar wens,
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het modelformulier voor herroeping, maar u bent hier niet toe verplicht. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen.  Gebruik hiervoor het retourformulier, of stuur het pakket direct naar onderstaand adres.

Ewarehousing – Kayori
Nijverheidsweg 27
3274 KJ Heinenoord
Nederland

Gebruik bij omruilen het retourformulier en geef daarop aan voor welk product u uw aankoop wilt ruilen. Let op: houd bij omruilen rekening met enkele dagen verwerkingstijd. Heeft u het nieuwe product snel nodig? Bestel deze dan zelf en stuur uw originele aankoop retour.

Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.


Gevolgen van de herroeping 
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Indien je slechts een deel van je bestelling retour stuurt dan worden de kosten voor levering niet teruggestort. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. 

Heeft u met een creditcard betaald, dan geven wij direct na verwerking van uw retourzending aan de creditcardmaatschappij door dat u een bedrag terug moet ontvangen. Zij zorgen dat binnen 14 dagen het bedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten van de heenzending als het de gehele bestelling betreft, weer op uw creditcard staat.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.


Garantie

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten.


Ik heb een klacht, waar kan ik daarmee terecht?
Wanneer u een klacht heeft over een product of over een van onze diensten kunt u contact opnemen met onze klantenservice via onderstaand e-mailadres. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen inhoudelijk binnen 14 dagen reageren. Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Heeft u verder nog vragen? Neem contact met ons op via info@kayori.nl of +31 (0)85 - 0062020 (werkdagen 09;00 tot 17;00).

Bezig met laden...