Veelgestelde vragen

Ik heb besteld maar wil mijn order toch nog wijzigen, hoe doe ik dat?
Heb je een fout gemaakt in je bestelling? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice om indien mogelijk de order nog aan te passen.

Is mijn artikel beschikbaar?
Wij hebben meer dan 1000 producten altijd op voorraad, het kan echter zo zijn dat een product (tijdelijk) uitverkocht is.  Wanneer het product gewoon op voorraad is zul je jouw bestelling , voor 21;59 besteld, de volgende dag in huis hebben. Je krijgt keuring een verzendbevestiging toegestuurd zodra het product ons magazijn heeft verlaten en onderweg is naar jouw huis.
Wanneer het product niet voorradig is en besteld moet worden bij de leverancier krijg je een verwachte levertijd te zien.  Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging.


Welke betaal methodes zijn er?

iDEAL betaling
U betaalt direct veilig met uw bank.

Creditcard betaling
Alle Visa, Mastercard en American Express creditcards worden geaccepteerd.
3D secure: We vinden het belangrijk dat deze betaalmethode veilig verloopt, daarom laten we betalingen niet alleen via een PCI-gecertificeerde partij lopen, maar hebben we ook een extra beveiligingsniveau voor betalingen met Visa en Mastercard. Dit beschermt de gebruiker tegen ongeautoriseerd gebruik van de creditcard.

Bankbetaling
U maakt na bevestiging van uw bestelling het totaalbedrag over naar onze bankrekening. Na ontvangst van uw betaling versturen wij de producten. Het duurt gemiddeld 1 á 2 werkdagen voor de betaling is verwerkt, afhankelijk van uw eigen bank. Onze gegevens:
IBAN: NL85ABNA0824003942

Achteraf betalen
Bij uw bestelling krijgt u een factuur die binnen 14 dagen dient te worden voldaan. Voor achteraf betalen wordt € 2,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Waarom kan ik niet achteraf betalen?
Als u kiest voor de optie achteraf betalen wordt er een kredietcheck uitgevoerd. Deze check wordt niet door ons gedaan, maar geven wij vanwege privacygevoelige informatie uit handen aan een extern incassobureau. Dit bureau oordeelt of uw aanvraag tot achteraf betalen wordt gehonoreerd. Wij hebben geen inzage in uw vertrouwelijke gegevens en geen invloed op de uitkomst van de controle.

Hoe gebruik ik een kortingscode?
Uw kortingscode kunt u gebruiken door deze in de winkelwagen in te voeren bij kortingsbon inwisselen. Het bedrag wordt vervolgens automatisch verrekend met uw bestelling.

Is het bedrag van uw bestelling exclusief verzendkosten minder dan € 50,-, maar inclusief deze kosten meer dan € 50,-, dan moet u de resterende verzendkosten betalen. In alle andere gevallen hoeft u geen verzendkosten te betalen.

Een kortingscode is niet inwisselbaar voor geld. Producten aangeschaft met een kortingscode zijn niet om te ruilen voor geld. De kortingscode is één keer te gebruiken en vervalt ongeacht het bedrag van de bestelling na gebruik. Per bestelling is één kortingscode te gebruiken. 

Heeft u verder nog vragen? Neem contact met ons op via info@kayori.nl of +31 (0)85 - 0062020 (werkdagen 09;00 tot 17;00).

Bezig met laden...